Džigūno šokio judesiu

  1. Kapstymas poromis. Grojama ketvirtoji muzikos dalis.

1-4 taktai

Porose susikabinę rankomis virš alkūnių (laisvosios rankos ant klubų), vyrai šoka kapstomuoju Džigūno žingsniu vieni vieną pusę, o kiti kitą. Avanscenoje esančios dvi poros šoka viena paskui kitą dešinę scenos pusę, o gilumoje esančios kairę scenos pusę. Visi šoka pagal pirmąjį variantą (apsisukimas žingsnio pabaigoje per kairį petį). Apsisukę vėl susikabina porose rankomis virš alkūnių.

5-8 taktai

Tuo pačiu kapstomuoju Džigūno žingsniu, tik pradėdami kaire koja, vyrai grįžta tuo pačiu keliu atgal j tas pačias vietas. Pabaigoje, po treptelėjimo, pasileidžia rankomis, apsisuka per dešinį petį ir vėl susikabina poromis. Rankos virš alkūnių.

II

  1. Poromis ratu. Grojama pirmoji (arba penktoji) muzikos dalis.

Vyrai Džigūno žingsniu šoka ratu pora paskui porą šokio kryptimi. Keturiais Džigūno žingsniais visi padaro po du ratus ir ateina vėl ligi tu pačių vietų. Pabaigoje niekam nereikia pakeisti kojų; visi pasiruošia Džigūno virvutei dešine koja.

  1. Porą keitimasis vietomis. Grojama antroji (arba šeštoji) muzikos dalis.

1-4 taktai

Nekeisdamos susikabinimo, poros, pradėdamos dešine koja, Džigūno virvute pasikeičia vietomis: 1-asis, 2-asis, 7-asis ir 8-asis vyrai šoka į žiūrovų pusę, o 3-asis, 4-asis, 5-asis ir 6-asis į scenos gilumą. To paties ketvertuko vyrai praeina vienas pro kitą veidu. Galvos pasuktos ta kryptimi, kuria šoka.

5-8 taktai

Pradėdami kaire koja, vyrai Džigūno virvute grįžta pro tuos pačius tarpus atgal į savo vietas. Pabaigoje (eglutės metu) poros, nepasileisdamos rankomis, pasisuka veidu žiūrovus. Vyrai susikabina dviem eilėmis po keturis kiekvienoje. Viena eilė labiau avanscenoje, kita — gilumoje. Kraštinių vyrų laisvosios rankos ant klubų.

  1. Suoliavimas. Grojama trečioji (arba septintoji) muzikos dalis. 1-2 taktai

Visi vyrai, pradėdami dešine koja, šoka keturis šuolinius žingsnius tiesiai pirmyn į žiūrovų pusę. Po ketvirtojo šuolinio žingsnio visi vyrai pasileidžia rankomis, sukryžiuoja jas priešais save ir pasisuka šonu į žiūrovus. Pirmojo ketvertuko vyrai (1-4) pasisuka kairėn, o antrojo (5-8) pasisuka dešinėn.

3-4 taktai

Visi pirmojo ketvertuko vyrai šoka tris šuolinius žingsnius į dešinę scenos pusę: 1-asis ir 2-asis vyrai šoka vienas paskui kitą labiau gilumoje, o 3-asis ir 4-asis — avanscenoje. Visi antrojo ketvertuko vyrai šoka kairę scenos pusę: 7-asis ir 8-asis šoka gilumoje, o 5-asis ir 6-asis avanscenoje. Vieno ketvertuko vyrai, susitikdami kito ketvertuko vyrus, prasilenkia kairiaisiais pečiais. Po trijų šuolinių žingsnių, dar nepasisukus nauja kryptimi, daromas treptelėjimas dešine koja, po kurio visi pasisuka nugara žiūrovus ir vėl susikabina tose pačiose eilėse (tik kituose scenos šonuose) rankomis virš alkūnių. Laisvosios kraštinių vyrų rankos ant klubų.

5-6 taktai

Visi vyrai šoka keturis šuolinius žingsnius scenos gilumą. Šokti pradeda dešine koja. Po ketvirto šuolinio žingsnio pasileidžia rankomis, ir pirmojo ketvertuko vyrai pasisuka kairėn, o antrojo — dešinėn. Rankas sukryžiuoja priešais save.

7-8 taktai

Trimis šuoliniais žingsniais vyrai grįžta į tas pačias vietas, kuriose buvo šios figūros pradžioje, tik scenos gilumoje. Prasilenkia kairiaisiais pečiais. Po trijų šuolinių žingsnių treptelėjimas su sportiniais šokių bateliais, po kurio visi pasisuka veidu į žiūrovus. Pirmoje eilėje esantieji susikabina rankomis virš alkūnių, o antroje — sukryžiuoja rankas priešais save.

Patiko? Pasidalink