Lap 10, 2022
22 Views
Komentavimas išjungtas įraše Stuburo iškrypimo profilaktikos ir gydymo priemonė – plaukimas

Stuburo iškrypimo profilaktikos ir gydymo priemonė – plaukimas

Written by

Laisvalaikiu, ypač mergaitėms (nes joms dažniau iškrypsta stuburas), patarkite žaisti judrius žaidimus. Tam vaikus aprenkite prastesniais, nevaržančiais judesių drabužiais, kurių nebijotų sutepti ar suplėšyti. Jei pastebėjote, kad vaiko laikysena darosi netaisyklinga, pratinkite sėdėti ir stovėti pasitempus, vaikščioti laikant rankas už nugaros.

Labai svarbi stuburo iškrypimo profilaktikos ir gydymo priemonė – plaukimas. Laisvalaikiu (nesvarbu metų laikas) vaikui leiskite kuo ilgiau būti gryname ore. Aprenkite jį taip, kad, žaisdamas judrius žaidimus, neperkaistų. Septynerių metų vaikas, jeigu jam bus šalta, pats sugrįš į namus ir šilčiau apsirengs.

Septintais aštuntais gyvenimo metais išryškėja vaikų polinkiai. Vieni mėgsta piešti, kiti meistrauti, treti dainuoti, šokti. Skatinkite jų gerus norus, leiskite užsiiminėti mėgstama veiklos rūšimi. Tik žiūrėkite, kad tai neužimtų viso laisvalaikio. Turi likti laiko namų užduotims paruošti, pabūti lauke ir padėti namų ruošoje.

Kad vaiko nervų sistema, sudaranti bendros sveikatos ir harmoningo vystymosi pagrindą, normaliai vystytųsi, reikalinga rami, gera aplinka namuose ir mokykloje, racionalus dienos režimas, pakankamas miegas, judėjimas gryname ore, reguliari, pilnavertė mityba. Ir ne mažiau svarbu – aktyvus poilsis gamtoje. Tegul vaikas pasigroži miškų ir laukų, kalnų ir upių vaizdais, harmoningu jų formų bei spalvų deriniu, nors retkarčiais gauna neišdildomų, neįprastų įspūdžių.

Mokinys laiko egzaminus. Aštuntoje ir vienuoliktoje klasėje vyksta egzaminai – mokinio ataskaita mokyklai, mokytojams, tėvams. Tėvų ir mokytojų pareiga visokeriopai padėti mokiniui. Jei jūsų sūnus ar dukra ruošiasi egzaminui, pasistenkite sudaryti darbingą ir ramią nuotaiką. Netrukdykite mokinio įvairiais smulkiais pavedimais, atsisakykite draugų susibūrimų, triukšmingų pokalbių, barnių, šeimos švenčių, neįkyrėkite nuolatiniais raginimais mokytis.

Negąsdinkite vaikų pranašystėmis susikirsi, neatsakysi, neparašysi ir t. t. Taip galima ir sveikam ligą įkalbėti. Tačiau nereikia ir pataikauti, lepinti. Jeigu mokinys griežtai laikosi dienos režimo,- neardykite jo. Tik svarbu, kad jis anksti gultųsi ir anksti keltųsi. Sveikiems aštuntos klasės mokiniams reikia miegoti 9,5-10, o vienuoliktos klasės -8,5-9,5 val.

Ypač gerai turi išsimiegoti jautrūs, nervingi, silpni, neseniai kokia nors liga persirgę mokiniai. Neleiskite jiems ilgai žiūrėti televizoriaus, mokytis naktimis susirangius ant sofos ar atsigulus. Kambaryje, kuriame mokinys dirba, turi būti grynas oras, nes, įtemptai dirbant, smegenims reikia 10 ir daugiau kartų deguonies. Geriausia egzaminui ruoštis rytais.

Mokantis kas 45-60 min. reikia daryti 15-20 min. pertraukas. Po 4-5 mokymosi valandų mokinys turi pailsėti apie 2-3 val. Per šią pertrauką jis pavalgo pietus, gali padėti namų ruošoje, padirbėti darže, pasportuoti. Tik neleiskite jam skaityti, žiūrėti televizoriaus ir užsiimti darbais, kuriems atlikti reikia įtempti nervų sistemą. Per pertrauką nervinės ląstelės turi pailsėti. Mokinys per parą gali mokytis 9-9,5 valandos.

Article Categories:
Sveikata

Comments are closed.